11-12-12

Nieuw haakblad

Ik kreeg de tip van een collega, er zou eindelijk een leuke haakmagazine zijn. 

SIMPLY CROCHET.

Helaas niet in het Nederlands.......:-(   
 



Een nieuwe Crochet magazine van de makers van "MollyMakes".
Zo de voorkant te zien, lijkt hij me heel leuk. En aangezien ik de "MollyMakes" ook leuk vindt heb ik mijn stoute schoenen aangetrokken en een abonnement genomen.
Ik heb hier het abonnement geregeld, ze bezorgen over de hele wereld.
Als het goed is komt hij half januari in mijn brievenbus...... ik ben heeeeel benieuwd.

(Ik zal tegen die tijd wat aan jullie laten zien).

De prijs viel me nog mee, als je in Nederland Engelse bladen koopt betaal je toch best veel.
(63 pond voor een jaarabonnement/12 bladen).

Klik hier voor hun internetpagina.
Ze zitten ook op Facebook.

Gr Mennie.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen